Det är helt sjukt ju!

Något inom mig sa "NEJ" när jag hörde om rotavdraget. Att jag tidigare varit "för" städerska och sedan blev "mot" städerska hemma hos mig har inget av föregående (Läs här) argument att göra...

Nej... men tanken på att andras surt betalade skattepengar ska betala halva min städhjälp är helt bisarr! När vården går åt skogen och barnen äter halvfabrikat varje dag i skolan så ska jag få halva städinsatsen betald...

Eh... Nej tack! Hellre stjäl jag godis av småbarn (Det är ändå inte bra för tänderna så det känns mer etiskt korrekt!)

Kram
Mika

Kommentarer
Postat av: MissC

Det kan jag hålla med om!! Men man kan ju lösa det på annat sätt ;)

2009-06-01 @ 08:32:53
URL: http://misscsus.blogspot.com
Postat av: Anonym

Tack Mika! Nu börjar det likna gamla du igen.

2009-06-09 @ 09:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0