Cool?!

...jag ska resa till Swea rikes hufvudstad alldeles själv om några veckor... och om någon tycker att jag verkar lugn inför detta faktum så är det fel.  Känner mig faktiskt inte alls cool... nästan lite hysterisk och "fel"... jag förstår inte alls hur jag ska hinna och hitta...varken till flyg, hotell eller mötesplatser... ska jag dessutom försöka prata med människor och vara intressant, glad och trevlig??? Jag vet faktiskt inte om jag kan det... Jag behöver en personlig assistent! En som tar hand om sådana basala saker som färdväg, klocka och mat. Om jag får hjälp av en sådan så lovar jag att le och vara charmerande trevlig hela resan igenom!!! Någon?

Kram
Mika

Ps. Idag är det barmark och 6 grader varmt ute... solen har synts till och det är faktiskt lite vår i luften! Inte illa pinkat för en envåldshärskarinna som inte utövat sina krafter sedan någon gång i mitten på 80 talet. Ds.


Kommentarer
Postat av: Caroline

När ska du åka?? Jag kan följa med ju...jag är en mästare på resväg, tider, mat och att vara trevligt sällskap =)

2010-03-21 @ 18:06:50
URL: http://linasegna.blogg.se/
Postat av: Mika

Klart att du får!!! I would love it!

2010-03-21 @ 22:41:18
URL: http://mikasatelje.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Jag kan gärna vara din guide, som den "stockholmare" jag är!

2010-03-22 @ 22:49:36
Postat av: Mika

Magda: Jaaa. det vill jag gärna!

2010-03-25 @ 22:44:17
URL: http://mikasatelje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0