Workoholic?

...är jag en workoholic?

Hur kvalificerar man sig till en sådan?

Som jag ser det har jag tre arbeten:

1. Truckförare, flaskuppplockare, vin och väder-pratare på Systembolaget.
2. Barnskötare, städerska, trädgårdsmästare, snickare, målare, gräsänka och alltiallo här hemma.
3. Kluddare, målare, bloggare, stickare, illustratör, fotograf, jobbraggare, promoter så ofta jag får en minut över.

...mina arbetstider är mellan 06:00 till 00:00. (Resten av tiden lägger jag på något så banalt som att sova.)

Jag blir lite lätt ängslig och nervös när jag inte får sköta i alla fall ett av mina arbeten.

Så... jag frågar igen:

Är jag en workoholic?

Kram
Mika

Kommentarer
Postat av: Caroline

Du skulle satsa på att bli, bara ibland livsnjutare också mellan alla jobb.....;)

2010-07-01 @ 22:58:40
URL: http://linasegna.blogg.se/
Postat av: Mika

Oh yes! Du har så rätt...

2010-07-01 @ 23:27:53
URL: http://mikasatelje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0