Rätt rad...

1. X (givetvis har jag flest kakor och efterrättsrecept! Socker och jag är nästan bästa vänner (utom när det envisas med att liksom krama mig envist om midjan! Det gillar jag inte!)

2. X 5780 gånger avbröt barnen mig! Höll på att få spader men lärde mig snart att svara med ett frånvarande "Mmmm...".

3. 1. Döpte pärmen till "Tuta och kör!" Den enda vettiga förklaringen jag har till det är att alla recepten är testade och godkända av mitt eget provkök... det är alltså bara att välja ett recept och sedan "tuta och köra!".

4. 2. Eländet tog 2 timmar...vilket är ganska ironiskt då jag suckat över pärmen SÅ många år!

5. X Det finns exakt 2 uttalade GI recept i min pärm... för det är exakt så många GI recept jag provat som jag verkligen tyckt om! (Jag ska lägga ut thai frikadeller här någon gång!!! Mmmmmmmmm.... det är så SJUKT gott!)

Och det var det hela! Av alla hundratals... nej... tusentals svar jag fått in så hade ingen alla rätt. Sorry! Bättre lycka nästa gång! ;)

Kram
Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0