Om ni undrar...

...varför det är lugnare än vanligt här så kan jag meddela att jag (tack! tack! TACK!!!) har fått ännu ett fantastiskt roligt uppdrag som illustratör... från samma företag som anlitade mig sist.
Denna gången ska jag göra planscher till barn/ungdomar med tänkvärda ord... roligt och klurigt. För vad vill man ha på sin vägg som pre-vuxen men ändå inte barn?
*klura-klura*
Var hos V idag som har en dotter på 11 år... jag frågade henne vad hon trodde. Svaret blev:
-Kändisar och djur. (så la hon till några namn på vad jag antar är kändisar... jag kände mig jättegammal som inte kände igen namnet på en enda... för att verka ung och hipp stod jag emot lusten att fråga vilka dom var.)

...så nu sitter jag här och har en viss prestationsångest...

Kram
Mika

Kommentarer
Postat av: Nilla

Haha, du får krypa till korset, ringa henne och fråga igen. =)

2010-07-08 @ 10:27:17
URL: http://nillalivet.blogspot.com
Postat av: ilias

hehe... jag säger bara tack för Google :) det är bara söka och vips så vet du vem det är.



fina illustrationer har du här också!

2010-07-09 @ 02:48:22
URL: http://ilias-saili.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0