God works in mysterious ways.

...Karin la märke till något roligt... Nämligen att Pettsons gardiner och min klänning påminner ganska mycket om varandra... Jag känner inte Karin "på riktigt" eller irl som man också kan uttrycka det... så inte kan hon veta att jag läste just den boken för barnen igår... nu känner jag mig som guvernören till barnen Von Trapp... hopplöst otrendig men lycklig ändå.

Inspiration kan komma var som helst ifrån...




Nu ska jag ut och sjunga höga toner på en kulle någonstans... ;)

Kram
Mika

Kommentarer
Postat av: Karin

Nej men nog vet du väl du att Pettson är så otrendig så han är trendig? =)

Pettson är mina favoriter från barndomen!

Dina barn måste vara stolta så de spricker över sin mamma som läser Pettson och dessutom har en Pettsonklänning!!!

Kram till dig

2010-07-19 @ 18:38:44
URL: http://karinspenna.blogg.se/
Postat av: Mika

Hahaha...ja så kan man också se det!

Jag tycker det är så roligt att du såg att det var det tyget. När jag gjorde skissen tyckte jag att jag kände igen det men jag kunde inte sätta fingret på var ifrån. Men det kunde du!

2010-07-19 @ 21:27:54
URL: http://mikasatelje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0