Snart 3000...det är väl värt att fira???

Någon gång då när jag påbörjade den här sidan så skaffade jag mig en räknare (längst ner till höger...). Man fick skriva in en siffra där den började räkna besökare (Huh...hemska tanke... om man bara hade tre besökare ;) ) Jag vet inte vad jag skrev... 4599 kanske? eller 2359??? I vilket fall som helst så nollställde den sig efter en vecka. "Nåväl" tänkte jag och tyckte att det ändå var rätt så okej... nu skulle jag ha en räknare som visade faktiskt antal besökare... men öj då... när den närmade sig första bästa 1000 tal så nollställde den sig IGEN! ...och sedan en gång till.
Jag bestämde mig för att inte bry mig om den... men nu ser jag att den närmar sig 3000...och det är väl värt att fira???
Jag vet inte hur... men jag ska klura på det...

*klurar, klurar... klurar...pillar med håret.... klurar lite till...*

...äh jag får återkomma!

Kram
Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0