Netdoktor.se

Alltså alltså!

Bästa sidan någonsin!!! Netdoktor.se! Här kan man sätta upp sig på en prenumeration där man varje dag får läsa senaste nytt inom allt som har med människor att göra!

Idag till exempel fick jag reda på att plast med plastämnet bisfenol A har ett bevisat samband med hjärtsjukdomar hos vuxna. (Denna plast finns bland annat i matlådor, vällingflaskor...) ( och för er som undrar: Ja! även i Sverige). Jag fick också veta att det nu utreds om man överdrivit rikskerna med H1N1 (eh! måste det utredas???)
och som inte det var nog så får jag läsa att fasta "purky" tuttar har större risk att drabbas av bröstcancer än "mjuka" lite mer "livsvana"... ;)

Kram
Mika

Kommentarer
Postat av: Matilda

Ojoj, känns som en sida man ska ta med en nypa salt! ;-)



Sv: Haha! Jo visst blev hon väl tjusig i jackan!

2010-01-13 @ 22:31:42
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: Cecilia

Hej Mika! Jag lägger inte gärna ut mitt arbete om malignt melanom på bloggen, eftersom jag lånat från så många källor och troligtvis inte får lov att publicera informationen på annat ställe än på papper i utbildningssyfte. Där har jag ju även uppgett källorna. Men du får hemskt gärna en kopia av mitt arbete i wordformat över mailen, om du gärna vill läsa det!

Kram,

Cissi

2010-01-14 @ 12:52:02
URL: http://famwinge.blogspot.com
Postat av: Nillas liv på pinnen

Oj då, då ligger mitt hjärta risigt till med tanke på att jag under alla yrkesverksamma år ätit min lunch i medhavd plastlåda...=O

Kanske ska sluta med det.



Vill tacka dig för ditt stöd på Markattans blogg!

Kram på dig!

2010-01-16 @ 11:20:51
URL: http://nillalivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0