Lever vilt och galet!

Jag har nog skrivit det förut... men H E R R E G U D vad det är härligt med semester... även om barnen nog skulle leva "säkrare" på dagis. Säga vad man vill om bungyjump, fallskärmshopp och klättra i berg... jag tror inte adrenalinet kommer upp i samma mängd som när man släpper sina mest älskade favoritmänniskor i hela världen nerför en vit, alldeles för brant backe endast i en plastbalja. Eller när man tappar dom ur sikte på badhuset bara för att inse att hon står precis bakom en... Det var där vi tillbringade vår dag idag. På badhuset alltså... inget annat ställe i världen kan få en att må så bra över sin egen kropp som där. (Bara man väljer att sortera bort alla under 20 år förståss...) och OJ vad många märkliga människor man träffar där!!! Love it!!! Skulle kunna skriva en hel uppsats om dom!!! En kille stod och hängde vid poolkanten och snackade med en kompis... han sa att han inte kunde flyta.
Kompisen- Äh! Kom igen! Klart att du kan flyta!
Killen - Nej! Jag flyter inte!
Kompisen -Sluta nu!!! Alla kan flyta!!!
Killen- Nej det är säkert!!! Det är något skumt med mig!
Kompisen- Det tror jag inte på! (nu rätt så irriterad över sin tramsiga kompis)
Killen:- Men! Kolla här då!!! Sa han och "släppte" fötterna. BOMS så låg han på botten...
Skumma människor. Undrar om han hade tyngder i badbrallorna.

Vad jag svamlar! Marsch pannkaka i säng med mig! (Mmmmmmm... jag har bäddat nytt med frasiga lakan...)

Sömnig kram
Mika

Ps.Är det någon mer än jag som minns hur fascinerad man blev av att wintergames på Commodore64 kunde spela alla nationalsångerna då någon gång på 80 talet???Ds

Kommentarer
Postat av: Nillas liv på pinnen

Förstår inte ens frågan.

Men det andra förstod jag! Hahaha! Igenkänningshumor. Ja, inte det med att sjunka som en sten till botten men skräcken när man inte vet om ens barn är i livsfara, eller inte! =)

2010-01-11 @ 15:59:20
URL: http://nillalivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0