Cat fight!

Katter är konstiga djur. Jag jagar mina ungefär tre timmar varje kväll. Vi bråkar för fullt... dom springer undan lite lätt och jag följer efter och försöker resonera. Hahahaha... så här låter det:
Jag -Men kom nu  lilla du! Du har varit inne hela dagen...
Katt- --- (springer under bordet)
Jag- Du har inte kissat en gång!!! Skulle det inte vara skönt att komma ut???
Katt- --- (springer upp i trappan)
Jag- SLUTA TRAMSA! Kom nu!!! Jag öppnar dörren på vid gavel.
Katt- ---
Jag- Kom nu kissen, kissen!
Katt- ---
Jag går efter katten.
Katt- --- (springer upp under sängen)

...and so on... Jag vet inte varför jag försöker resonera... för är det något jag vet så är det att mina katter... ja dom kan jaga fåglar och så men... särkilt smarta och så är dom inte. Eller?

 


Kommentarer
Postat av: Matilda

haha, har du läst den där gamla roliga listan "hur man får i sin katt ett piller"? riktigt bra!



sv: bovision?? ajajaj.. inte ge mig såna tips.. nu lär jag vara fast framför datorn i en vecka framåt tror jag! ;-)



skicka boken till flera olika, och så är det bara att hålla tummarna sen! lycka till!

2010-01-11 @ 22:02:56
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: Matilda igen

(ps. I LOVE kattfilmen!! hahahha!)

2010-01-11 @ 22:04:52
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: Kinga

tack ska du ha!

vanlig akrylfärg använder jag bara!

mvh Kinga

2010-01-12 @ 00:23:19
URL: http://oursketchbook.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0