Tuggummi med fisksmak?!!

Jag har varit ledig idag. Eller i alla fall så ledig som man blir när allt ska fixas med barn, hus och trädgård. Jag startade lunchen lite sent så det fick bli det som verkade gå snabbast -potatismos och lax.

Barnen var vrålhungriga när maten väl kom på bordet och åt med god aptit. "Det här var succe!" tänker jag. När dom kommit ungefär halvvägs frågade jag nöjt:
-Var det gott?
Då lyfter den lilla gaffeln med en laxbit på och säger:
-Det är som tuggummi!!! och tuggar demonstrativt med käkarna.
Den stora säger dämpat:
-Inte gott gott... lite lagom gott.

Nästa gång jag får för mig att servera något mindre populärt ska jag vänta ut den verkliga hungern. Allt verkar gå ner då!

Kram
Mika

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ja visst är det så...är man hungrig så går allt ner.

Tack för en härlig eftermiddag! Kram från hela familjen

2009-10-01 @ 20:19:28
Postat av: Nillas liv på pinnen

Äter de så tycker de nog att det är gott. Ibland vill man liksom inte ha någon detaljerad recension =)

2009-10-02 @ 00:46:01
URL: http://nillalivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0