Lokaltidningen...

Hm... ja... för er som lusläser bloggen så är det inte helt okänt att lokaltidningen sökt mig för en intervju... och det kändes ju jätteroligt i ungefär femton sekunder. Tills jag började undra varför... eller rättare sagt hur dom skulle vinkla intervjun... jag menar; okej, jag jobbar som en idiot den lilla tiden jag har över till mina illustrationer och målningar... men jag har inte ännu fått något utgivet. Det känns okej att vara runt 20 och bli intervjuad för att man har drömmar om att en gång uppnå något speciellt men 32 och ett halvt? Nja... lite lökigt känns det...
Well, well... efter mycket funderingar så bestämde jag mig för att svälja stoltheten och tänkte att all sorts reklam är bättre än ingen reklam. Jag ringde upp och gav en intervju på telefon... min älskade gubbe tog dom finaste bilderna på mig som vi mailade och ta-daaaaa dom vill jag visa för er (trots allt tror jag att väldigt få av mina läsare befinner sig i samma kommun...).

Jag i min "nya" atelje...

 

 

Kram

Mika


Kommentarer
Postat av: Caroline

Du e bäst....=)

Tack för idag förresten...vad skulle jag gjort utan dig?? Underbar middag!! Kram

2009-10-29 @ 22:29:51
Postat av: Linda

Tjusigt! Blir säkert en fin artikel, och lite reklam är ju aldrig fel! Vem vet, du kanske får värsta illustratörs-uppdraget tack vare detta? :) *håller tummar & tår*

Kraaaam!

2009-10-30 @ 15:02:29
URL: http://sirismamma.blogspot.com
Postat av: Linn

Herregud vad bra du målar! Förstår inte hur det är möjligt :O

2009-10-30 @ 22:17:01
URL: http://lajn.webblogg.se/
Postat av: Cissi

Duktiga du! :-) Är du vänsterhänt också?

2009-10-31 @ 20:06:09
URL: http://famwinge.blogspot.com
Postat av: Magdalena

Alltid roligt med lite publicitet! Jättefina bilder - både illustrationer och foton. Och snygg frisyr på dig!

Själv har jag äntligen några timmar att måla. Chris och Tyra-Lo har åkt på "baby rave". Ån så länge har jag laddat upp med att göra fint i köket och kolla lite på datorn..Ajajaj! Måste börja NU!

Kram

2009-11-01 @ 13:48:35
Postat av: Mika

Caroline: Ja... vad skulle JAG göra utan DIG då? Tack själv!

Linda: Jag håller också tummarna... och tårna.... och näsan... och naveln...

Linn:Tack! Det stärker självförtroendet att läsa sådana kommentarer!

Cissi: Tack! Vänsterhänt är den nya svarta! Finns det något annat sätt att vara?

Magda: Kära kära magda. Tack! Tack även för kommentaren om frisyren... den känns lite tantig på denna bilden... hoppas att den inte alltid är det...

Baby rave har jag aldrig varit på eller hört talas om. Det måste vara något storstads fenomen!!!

Hoppas att du fick målat riktigt mycket!!

2009-11-01 @ 20:59:29
URL: http://mikasatelje.blogg.se/
Postat av: Caroline

Frisyren är ju inte alls tantig....det är jätte fin!! =) kan vi ses ngt i veckan?? Har Mika abstinens ;)

2009-11-02 @ 18:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0