Man vet att något inte riktigt står rätt till...

... när man får ett mail där det står:

Svenskarna äter mest godis i världen!

bla...bla...bla....bla (jag skumläser åt er...) ...bla...bla...bla... i snitt äter europeer 7 kilo godis om året men svenskarna äter betydligt mer..... nämligen 17!!!! kilo godis per år! bla...bla...bla....


...och min första tanke var: OJ! Undras vems godis jag äter upp!

Kram
Mika

Ps. Betyder det att jag kan slå något slags rekord i godisätning per år tror ni???! Jag är villig att testa! Kanske Marabou och cloetta kan tänkas sponsra...hm...Ds.

Kommentarer
Postat av: Nillas liv på pinnen

Hm hm, det är nog jag som är den skyldige där...

2009-11-09 @ 06:55:04
URL: http://nillalivet.blogspot.com
Postat av: Caroline

Men älskade vän, du äter väl inte mer än 17 kg på ett år?? Eller...det är ju typ massor!!

2009-11-09 @ 15:15:28
Postat av: Marie..

då slår jag nog rekord! blir typ 1kg i veckan lol

2009-11-09 @ 17:52:49
Postat av: Mika

Nilla: Vi borde bli partners...

Caroline: Säger hon som åt upp en hel låda guld kolor på typ ingen tid alls,... ;)

Marie: Jag veeeeeet... är det endast några som håller uppe statistiken???

2009-11-10 @ 20:08:12
URL: http://mikasatelje.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hahahaha....det hade jag helt glömt bort!! =) Jag har slutat köpa hem godis så äter man det inte. Och nu när man bor här på landet så kan man ju inte längre sticka lite snabbt bort till statoil längre. Det är mkt positivt!! Kram

2009-11-10 @ 20:50:24
Postat av: Christina

Ja du, kanske är det min del oxå du tar del av????

2009-11-27 @ 08:14:06
URL: http://leonletizialucas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0