Det är över nu!

*APPLÅDER*
Tackar!
*APPLÅDER*
Tack, tack!
*Stående ovationer*
Tack!!!! Ni är alldeles för snälla...

Herrrrrrrrre guuuuuud vad skönt att det är över! Jag var så nervös i morse att jag inte ens kunde känns fjärilarna i magen. Man kan säga att jag gått in i ett "sparläge"... som i chock.
Men när det väl startade... när jag väl började prata... Ja då lossnade det. Jag är ÖVERLYCKLIG över det faktum att jag förberedde mig så pass som jag gjorde... även om det innebar MÅNGA timmars arbete utan lön.
Det känns som min lön blev en grupp väldigt välinformerade butikskommunikatörer.

Min områdeschef var också med och lyssnade så det var lite extra pirrigt bara det. Han drog mig åt sidan i halvlek och sa:
-Det här är skitbra (sa han skit?...jag vet inte...något sa han....) Mika! Det här blev kanon!!!!
Då var det som någon slagit mig i skallen med en slägga och jag slappnade av... Vilken underbar känsla!

Jag känner mig helt fantastisk nu ikväll! Helt oövervinnelig, proffsig och stark! Som jag kan göra allt!!!!!! För det blev verkligen bra!!! Det kändes proffsigt, informativt, inspirerande och medryckande!!! Precis som jag vill ha det!!! Det känns också som att jag fått tillbaka mitt liv och min tid, imorgon ska jag bara vara med barnen och påta lite i trädgården. It´s going to be löööövely!

Kram
M.

Kommentarer
Postat av: Birgitta Sb

Grattis! Kul att det blev så bra. Men det visste du ju, eller hur? Jag känner igen dina känslor även om det är ett tag sedan jag arbetade nu. Fira nu lite och njut!!

Kram

Birgitta

2009-05-13 @ 21:14:09
Postat av: Mikamika

Jag visste att det skulle gå bra bara jag hade tiden att förbereda mig... Ett tag var det tight med mannen på vift och barn som inte ville att jag skulle ägna mig åt annat än dom.

Men jag visste inte att det skulle bli SÅ bra som det faktiskt blev... underbar känsla!

Vad var det du arbetade med? Jag blir så nyfiken...

Jag firar... med en stor godispåse! Mmmmm...



Kram

Mika

2009-05-14 @ 19:54:19
URL: http://mikasatelje.blogg.se/
Postat av: MissC

Mika du är välkommen att klampa in :)

Kul att du hittade in ;)

Jag ska skriva till rektorn och sen till utbildningsnämnden i kommunen.. Så får vi se sedan vad som händer. Det är helt galet hela situationen!!!



Kollade runt lite här, du verkar vara en spännande och cool kvinna! :) Kul att det gick bra för dig!!!

Grattis!!!

ABC boken?? Något du skrivit?



/MissC

2009-05-14 @ 22:28:56
URL: http://misscsus.blogspot.com
Postat av: nilla

GRATTIS!

Och sov gott!

2009-05-14 @ 22:58:47
URL: http://nillalivet.blogspot.com
Postat av: Ann-Helen

Underbart snäckan,klart att du fixade det! Nu kan du pusta ut!



Kram

2009-05-17 @ 20:02:49
URL: http://charlie.dnsalias.com/mrssouthstar/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0