Min nya passion...

... jag har en ny passion... jag kan inte hjälpa det... men finns det en sak som kan få mig ur balans och drastiskt spendera pengar helt irrationellt så är det:

PENNOR

Låter helt galet jag vet! Men jag går verkligen igång på det. Hihihihi...
Så när jag för flera månader sedan köpte en liten kollektion färgpennor som jag sedan lade åt sidan utan att knappt testa dom förstod jag att stressat alldeles för mycket med fel saker... men jag gjorde inget åt saken just då.
För ett par veckor sedan hittade jag pennorna och bestämde mig för att testköra dom så blev jag helt LYRISK! Dom var fantastiska!!!!!! Nu ser ca 45% av er säkert helt frågande på skärmen och 53% suckar och undrar om jag riktigt frisk... 2% tycker säkert att jag är konstig som inte provat dessa pennor förut.
Pennornas namn då?

Promarkers....mmmm promarkers, promarkers, promarkers...prrrrrrrromaaaarkeeeers....

När jag testat som 5 jag hade så köpte jag 17 till i olika kulörer...

För dig som tecknar mycket kan jag verkligen rekommendera dom! Blir underbara klara färger utan en massa "streck" i ytan. Säkert inte giftfria...

Jag köpte mina på scraplyckan där dom kostar 24:- styck. Jag har inte hittat billigare någon annanstans... det här börjar kännas som ett reklaminslag... nåväl när vi ändå är inne på reklam så kan jag nämna att jag hjälpt till med den senaste stämpelkollektionen som finns till försäljning här. Kan finnas något för scraptokiga människor där.


Kram
Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0