Prat kan resultera i pannkakor till frukost...

Nyårsafton spenderade jag tillsammans med mina barndomsvänner och deras respektive hemma hos U. Supermyyyyyyyz! Vi lagade mat tillsammans och pratade en massa!!!!! Det var så roligt... jag såg mig verkligen inte som någon kock eller ens en mattant... men när jag kom in i köket och skulle hjälpa till så sa min vän L:
"Mika kan göra såsen... hon är proffs i köket..." Jag tittade lite skeptiskt på henne... vi brukar ha rätt så hårda ironiska skämt men hon fortsatte prata om att hon verkligen trodde att jag kunde laga mat "...du ser ut som ett proffs med dina köttbullar på din blogg!" Jag blev så jäkla glad...så jag lagade rödvinssås och fixade till oxfilen... (att den sedan blev alldeles blodig är en helt annan femma...;)) I morse kom jag upp ganska sent (typ lunchtid...) Så jag satte igång och laga pannkakor till brunch åt hela familjen... JAG! SOM ALDRIG TIDIGARE GILLAT KÖKET OCH ALLTID KÄNT MIG BESVÄRAD OCH LITE VILSE DÄR!
Tack L för dom värmande orden! Älskar dig!!!!

Gott nytt år!
Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0