To do or not to do!

...sitter i valet och kvalet... ska jag starta en öppen kroki träff i Ängelholm eller inte??? Jag har telefonen i handen och börjar slå numret till "dom med lokalerna" och sedan lägger jag på.

Jag vill gärna teckna kroki... men jag vet inte om jag orkar fixa med lokaler och modeller... och om modellen inte kan komma (krokimodeller har en tendens att vara sjuka mycket och ställa in i sista minut... kan bero på att dom är lättklädda?)...så är det jag som får stå med telefonlista och ringa runt till alla och meddela att det inte blir något... Jag vill ju bara teckna lite... (Har fått lite frågor om vad kroki är och kortfattat är det tecknings studier av nakenmodeller.) Jag har letat runt omkring här men inte hittat någonstans där dom har kroki... hopplösa ickekreativa människor! Vad gör man???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0