Ljuvliga helande sömn...

...jag har sovit bort hela dagen! Hela dagen! Jag har inte gjort det sedan jag var i början på mitt 20 levnadssår! Jag tror att jag har en infektion i kroppen... ska till läkaren imorgon... suck... det är det tråkigaste jag vet...
Det kommer alltid en liten hurtig sköterska och möter en med:
-Kan du kissa i den här muggen åt oss???
-Ja visst svarar man och undrar varför mamma lärde en att alltid gå och kissa innan man gick utanför dörren. Sedan hamnar man på en toalett med en lucka till receptionen... Hur kan dom som arbetar motstå frestelsen att öppna luckan, sticka in huvudet och fråga:
-Och hur går det här dååååå?
Jag gör ALDRIG bra ifrån mig på dom där kissproven... " Du har en blyg blåsa..." fick jag höra av en ärtig sköterska en gång och sedan dess har jag haft prestationsångest.
Nåväl tillbaka till ämnet: min oooootroligt kreativa tredagars helg har blivit väldigt förminskad till en halvdagshelg... men nu mår jag i alla fall mycket bättre! Hoppas nu verkligen att jag lyckas prestera något imorgon... om det så bara ska vara en liten telefonskisskladd!

Knus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0