Kreativa bloggar???

Jag håller på att bli en bloggnörd... hihihi... det gör mig ingenting. Mitt problem är att jag inte hittar så mycket vettiga bloggar att läsa (missförstå mig rätt...) Jag letar efter bloggar som visar mer än dagens outfit och produktreklam... Jag söker efter RIKTIGA människors bloggar... Kanske konstnärsbloggar? Eller människor över 25 år? Kanske någon med ett intressant liv (som inte bara innefattar party, modellfotografering och viktkurvor...) Det är svårt att hitta i den här djungeln av fashionistas!!!!! Har du något tips????

Här är mina nyfunna sidor:
Lindas verkstad
Siris mamma

och så en väldigt sorglig... som gör en väldigt tacksam...:

Singelpappan

Blogg kramar,
Mika.

Kommentarer
Postat av: linnea

jag är över 25 i alla fall!!! :(

2009-01-24 @ 12:49:04
URL: http://lovelylinnea.blogg.se/
Postat av: Ann-Helen

Följer massor av bloggar varje dag, bla singelpappan jag ser att du fått tips om. Jag skriver ju mest personliga saker om familjelivet, kanske inte så jättekul:) Men OM du ändå skulle vilja läsa, hojta till så får du lösen:)

2009-01-24 @ 17:08:01
URL: http://mum79.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0