Jag är paralyserad...

Min "att-göra" lista bara växer... Den är så lång nu att jag bara sitter och stirrar på den! Massor av roliga saker på den... Tävlingar... mässor... heminredning... målning... kurser... och ändå har jag så svårt att ta itu med den. Jag har ett svårt fall av prestationsångest. Inget känns som det blir bra nog eller att det går snabbt nog. Nåväl det kommer väl... Tills dess får ni ha lite överseende med att det segar efter här på bloggen...

Om du vill hjälpa till så får du gärna tipsa om kroki kurs i Ängelholm/Båstad området... alternativt om man vet ledig lokal som en öppen sådan kan hållas... Eller är du intresserad av att träffas en gång i veckan och teckna kroki? kanske är du sugen på att sitta modell? Maila mig! Vi är några stycken (proffesionella och glada amatörer) som vill ta upp krokin igen!

Kram
Mika

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det finns nakna killar i Stockholm har jag hört!

2009-01-09 @ 17:00:02
Postat av: mika svarar,,,

Hahaha... kanske kan dom nakna killarna ta sig ner till skåne då o posera???

2009-01-09 @ 20:15:42
URL: http://mikasatelje.blogg.se/
Postat av: Karin

Det är hon verkligen!

2009-01-09 @ 22:43:33
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0