Gott nytt år!!!

Okej året som var:
Jag vaknade bryskt upp i början på Juli efter en låååååång dvala av att ägnat mitt liv helt åt andra. Jag beslöt mig för att ta hand om mig själv MYCKET bättre än vad jag tidigare gjort. Jag började odla mina intressen och ta reda på vad jag tycker om. Sätta ner foten och blablablabla.... Upptäckte en hel del om mig själv. Som att jag har en passion för att skriva eller att jag har en absolut oförklarlig rädsla för att resa... I Augusti upptäckte jag bloggandet som ett medel av kommunikation (ja, jag ser att antalet läsare ökar... och det är SUPERKUL tycker jag... hoppas att ni kommer våga lägga mer kommentarer så det blir en tvåvägskommunikation).
Jag upptäckte att jag har drömmar som kräver en hel del uppmärksamhet och det planerar jag att göra nästa år!!!!!! DETTA UNDERBARA 2009!!!!!!! Som är alldeles nytt och oskrivet! Jag har en känsla av att det är det bästa året någonsin!!!

Har du några nyårslöften?




Kommentarer
Postat av: Caroline

Hmmm nyårslöften! Varje år tänker jag en massa saker som jag ska ha som nyårslöften men jag håller dem aldrig. När det kommer till mitten av januari så har jag glömt bort vad jag lovat! Jag har så ofantligt dåligt minne =) Så i år lovar jag ingenting...kanske jag minns vad jag tidigare lovat då eller? Vad är dina löften??

Kram kram

2009-01-01 @ 23:41:27
URL: http://linasegna.blogg.se/
Postat av: mika svarar,,,

Tja du...Det verkar vara helt ute att ge nyårslöften... men jag har faktiskt ett; jag har kämpat mot min lust att äta choklad i ett halvår... det gick faktiskt riktigt bra... men nu till jul så blev det snuskigt mycket (man får ju faktiskt unna sig... det är ju jul!!!!) OCH GICK UPP 4 JÄKLA KILO (tanken på hur många cacaoböner det är gör att jag hisnar)!!!! Så mitt nyårslöfte är att jag ska gå ner dom + lite till innan sommaren...

2009-01-02 @ 20:53:53
URL: http://mikasatelje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0