Dom kan skicka människor till månen...

...men dom kan inte hitta medicin mot maginfluensa/vinterkräksjuka... jag fattar det inte! Vi är inne på vår 6e dag hemma och jag kan säga att vi klättrar på varandra i ren uttråkning... Tack och lov så ska jag åka och jobba imorgon! Det ska bli en fröjd att få prata om något annat än kräk och diarréer och det ska bli en fröjd att få äta något med färg på och tuggmotstånd!!!!

Kram
Mika

Ps. Är det någon som vet hur man lagar Barbies som tappat sitt huvud (läs: blivit halshuggna när man försökt stänga lådan)? Ds.

Ps.2 Jag får nog plocka fram akvarellerna...det är hemskt vad svart vit bloggen börjar bli... Ds.2

Ps3. Hur många Ps får man använda sig av? Ds3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0