AJ!

Okej...Jag har börjat träna... Inte mycket men jag tänkte att jag börjar i liten skala så jag kan trappa upp efter hand. Förhoppningsvis kommer jag kanske även en dag att tycka det nästan är roligt... Hahahaha... snacka om att tvivla. Well, whatever... mitt problem är att jag gör något fel... Inte nog med att jag sitter och väntar på att en fullskalig vinterkräksjuke epedemi ska bryta ut... nej... jag har sträckt min rygg på något märkligt bisarrt vis också. DET GÖR SÅ ONT! Om jag får kräksjuka kommer jag skrika "AjAJAJAJAJAJAJAJ!!! *kräk* OAJAJAJAJAAJ!!!! *kräk, kräk*"
Har suttit med värmekudde och linement hela kvällen och det hjälper så länge som värmekudden bränns... Jag hoppas verkligen det blir bättre  av en natts sömn...

Just det!!! Jag har två förfrågningar:
1. Jag har en svart tvillingvagn av märket Babytravel till salu! Verkligt fint skick! Babylift och två regnskydd ingår (Ett till två framåtvända barn (standard) och ett till när baby ligger i liften.) Så har ni någon som letar?
3000:- vill jag ha (Prutat och klart!!!)
LIKADAN BARNVAGN KAN DU SE HÄR!

2. Är det någon som skulle kunna tänka sig ta hand om en hankatt 3-4 månader. Matte är på resa och husse vill slänga ut honom. Sorgligt som bara den.... Jag hade gärna tagit in honom men har redan 4! odrägliga katter hängandes i hasorna.

Det var det det!
Kram

Kommentarer
Postat av: Ann-Helen

Gött med träning, försöker också här med löpning ( mitt fall springa väldigt sakta/gå:) ) samt wii fit och lite hantlar. Kommer aldrig iväg på gym så det får bli enkel träning istället.



Åhh, hade vi haft pengarna hade jag köpt den direkt (vagnen alltså.) Börjar ångra att vi aldrig köpte från början, ibland kan det vara smidigt med syskonvagn.



kram

2009-01-24 @ 16:52:21
URL: http://mum79.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0