Uteliv...

Jag har sååååå dåligt samvete... jag skulle så gärna vilja vara den människan som är ute med mina barn varje dag och lekte... jag tycker det är SÅ urbota tråkigt! Det är bara kallt och fruset överallt! Det känns som jag bara står där och funderar på hur jag ska få in barnen igen.
Tänk om det ändå snöat!!!! Eller varit vår!!!! Ljuva tanke!
Fick precis tips om att det är snö i en liten by några mil härifrån! Herre gud!!!! Dit blir det imorgon! Måste leta upp raggsockar, pulka, termos och varma vantar!!!!!

Men annars... vad hittar man på när man är ute i en stenfrusen trädgård? Några tips????


Kommentarer
Postat av: N E L L I

Oh, inte najs. Men peruk är inte min grej ;/



Men venne.. fåt väl ta och färga det brunt eller ngt :O va hemskt..hah



glad alla <3 dag!

2009-02-14 @ 15:25:47
URL: http://n3lli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0