Sussa sött, somna in...

I det här huset är sovmorgon allt annat än vardag. Ännu ovanligare är det att BÅDE jag och gubben har det samtidigt. Igår blev det så...och det var helt fantastiskt!!! Dessvärre ringde telefonen någon gång där på morgonen. Det värsta jag vet är att svara harklande och med whiskyröst så jag lät bli. Efter ett tag slutade det ringa och jag somnade om. När jag en timme senare kommer ner i köket ringer det igen.
-Hej!!! Det är S på BVC. Ni skulle komma på kontroll här idag...
-Ja just det...svarar jag...var det du som ringde innan? Svarar jag och tänkte dra till med något snyggt som att vi var ute i trädgården. (tro mig... det är inte någon omöjlighet för en barnfamilj att leka i trädgården klockan åtta på morgonen...)
-Ja det var jag! Kvittrar S. - A svarade så gulligt i telefonen och när jag frågade henne om dig så sa hon "Neeeej dom sover så sött där uppe... jag vill iiiiiinte väcka dom".

Så då vet man det. Nu måste man stå för att man har sovmorgon mitt i veckan och inte vill svara...

Kram
Mika

Kommentarer
Postat av: Jenny Johansson

Åh så mysigt - jag längtar efter min man. Kommer ju hem om en vecka:=) Visst är barn både härliga o ärliga.......

2009-02-26 @ 20:06:38
Postat av: Caroline

Jag tycker det låter härligt att kunna ta sovmorgon mitt i veckan....det är ni värda absolut! kram

2009-02-26 @ 23:18:27
URL: http://linasegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0