Lucia!

Foto: Blue

Vi firade lucia på dagis idag... det är något alldeles särskilt det... Lucia... Det är som födelsedagskalas, maskerad, julafton, bröllop och syjunta på ett bräde. Dessutom får man dricka saftglögg med mandel och russin i.... mmm...

Nobelfest? Ha! Vem vill gå på det?

Lussebullekram
Mika

Ps. Nobelpris... fredspris... det rimmar illa med tanke på vad Nobel var upphovsman till... Kanske var det just därför han startade hela den här cirkusen..? för att väga upp ont med lite gott! Som jag gör när jag varit trevlig och social tre hela veckor... då låser jag in mig med gubben och fräser åt honom. Ds.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Skrattar hysteriskt...låser in dig med gubben och fräser på honom. Stackars Bengan...=) Tack för igår...kram

2009-12-11 @ 10:17:25
Postat av: Christina

Underbart....vad är en bal på slottet? när man kan gå på Lucia på dagis!!!stor kram

2009-12-13 @ 11:02:00
URL: http://leonletizialucas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0