Vårmössa!

Som ni alla vet så kryper våren med sin underbart förlåtande värme närmre och närmre. Sommaren kommer snart att vara över oss men än så länge krävs det mössor på dom små barnen. Jag kunde inte låta bli att provsy en mössa till den stora tjejen... Om man tar en nära titt så ser man att jag fuskat på sina ställen men jag måste ändå säga att den blev bra långt över förväntan. Som den bekräftelse-sökande människan jag är så måste jag givetvis fotografera och lägga ut den här på bloggen ;).


Hm... det var svårt att få till det utan mönster... imorgon får vi se om den passar henne också. Eller kanske är det en mössa till mig?

Kommentarer
Postat av: Blue

Ähh, det där är en avklippt ärm från en gammal tröja!

Kan väl alla se att du har satt dit blomman med smältlim! ;)

2009-04-05 @ 23:17:23
URL: http://deetre.blog.se
Postat av: Linda

Härliga färger! :)

2009-04-06 @ 19:41:45
URL: http://sirismamma.blogspot.com
Postat av: veronicasfoto

vi tävlade samtidigt i Mettes fototävling. Det var efter det som jag startade min blogg och sedan har det rullat på. Satt och kollade igenom gamla kommentarer och du är den allra första som kommenterade. Skulle vara kul om du kikade in en gång igen när du har tid och lust. Jag känner att jag har utvecklats en hel del sedan dess. Det var tack vare de första kommentarerna som jag fortsatte med bloggen...

2009-04-07 @ 20:15:04
URL: http://veronicasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0