Nu är det slut!

Nu är det slut på detta frosseri i socker! Nu får det räcka!!!! Jag har precis avslutat hela lagret av påskgodis... Att jag mår illa är årets understatement! Jag kan verkligen inte behärska mig när det kommer till choklad och godis. Jag äter tills det tar slut. OCH NU ÄR DET SLUT!............raaaaaAAAAAAAAAAAAAP!

*suck*


Kontrakt:
10/4 2009
Inget godis för mig Mika på en månad. Bryter jag detta så blir det straff....hm.... lämpligt straff är 5 dagar i sträck på gymmet i hårdträning! Ingen träningsvärk i världen gäller som ursäkt...

Mika.

Så! Nu var det gjort! Jag ser fram emot en värld utan sockerabstinens och svulleri! När försvinner den förresten? Abstinensen alltså???


Kram
Mika

Ps. För er som funderar på barnens påskgodis kan lungt luta sig tillbaka i ron om att där kan jag behärska mig...av någon märklig anledning... Gubbens godis är däremot long gone ;) hihihihi... (sorry älskling...) Ds.

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, jadu jag undrar varför bajs har en så central roll i hjärnan jag med...helknas. ;)



Tur att barnen fick ha sitt godis i fred ;)



Glad påsk!

2009-04-11 @ 10:51:44
URL: http://wilmapalmen.blogg.se/
Postat av: Ann-Helen

Hihi, jag önskar dig lycka till och hoppas att du inte bryter ditt kontrakt:) Det tar enligt mina erfarenheter några dagar med abstinens, sen är sockret ute:)



kram

2009-04-12 @ 18:48:47
URL: http://mum79.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0