Jag ska inte gnälla av mig här...

...men den lilla är FORTFARANDE sjuk och det känns som man går på knäna. Man vill bara hålla henne och trösta henne...
Idag var det underbart väder här i skånelandet och vi gick faktiskt ut en liten stund på eftermiddagen. Den lilla satt mest på trappan och njöt medans den stora lilla tjejen var överallt hela tiden. Det tar på hennes krafter också att bara gå hemma med familjen... men vi vill verkligen inte riskera att smitta någon... snart, snart är vi friska och då ska hon få leka av sig med någon jämngammal. Det är svårt att fejka att man är 4 år och tycker att det är roligt att leka med "småbarbies" som klär ut sig... Något som alla tre uppskattade var att plantera blommor i utekrukorna! Jag grävde, dom små placerade ut blommorna och vattnade.




Kommentarer
Postat av: Magdalena

Hej Mika!

Vilka gudomligt vackra blommor ni planterade mitt i allt eländet! Hoppas hon är frisk snart! Jag vet hur hemskt det är, man vill att de små alltid ska må bra. Här är det jag som snörvlar och jag vet inte om det är för att våren äntligen kommit till Stockholm och därmed pollen-eländet eller om jag faktiskt är förkyld. Det har inte varit under hela tiden med bebis fast jag knappt sovit. Men det går ju inte för sig att jag ligger och vilar på dagarna.

Kram till er från

gamla Magda

2009-04-02 @ 14:07:22
Postat av: Ann-Helen

Förstår dig helt och fullt, med 2 sjuka barn hela veckan är mina knän fulla med skrapsår och det blir inte bättre:(



Många kramar

2009-04-03 @ 19:59:17
URL: http://mum79.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0