Yngel!

Jag har en ny hobby... det går ut på att städa mest... För en tid sedan skaffade vi ett akvarium med massa härliga fiskar.... som dog... en efter en...efter en efter en.... Jag funderade ett tag på att göra en liten installation i en blomsterkruka med massa små gravstenar. Jag hade lätt fått ihop till en inte alltför blygsam kyrkogård.
Men det var inte det jag ville berätta. Jag ville berätta att det ÄNTLIGEN har vänt! Jag har blivit, hör och häpna:
YNGELMAMMA till mitt allra första yngel!!!! Han är alldeles svart, pytteliten och har alla fenorna på rätta ställena. Sånt är inte att förakta i dessa avels tider!!! (att mamma och pappa antagligen är syskon har inget med saken att göra). Jag ska ta en bild på honom när han blir lite större.
Namnförslag tas tacksamt imot!!!!

Blubb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0