Refusering är...

...knäckande varje gång... fick tillbaka ABC boken ännu en gång. Jag vet att den är bra! Jag vet att den skulle funka på marknaden...det är det ekonomiska som sänker den varje gång. Inte roligare för det.
Ska skicka den till ett förlag till innan den antagligen hamnar i arkivet... vet inte vad jag ska göra med den längre... det känns tråkigt när jag lagt ner så otroligt mycket arbete på den.
Hela familjen ställde upp. Farmor passade den stora tösen nästan varje dag (jag var höggravid så den lilla "passade" jag) Huset såg ut som ett bombnedslag, men gubben min bet ihop och tog hand om allt praktiskt där. Mina vänner fick stå åt sidan och många kände sig väldigt övergivna. Allt för att jag skulle lyckas få ihop 28 suveräna färgstarka akvareller fulla med detaljer innan den lilla kom. Vissa fick jag göra om tre, fyra gånger för att få dom som jag ville. Dag som natt, all ledig tid gick åt. Och jag lyckades... Så det känns lite grått när man får tillbaka den från förlag efter förlag... men skam den som ger sig! Jag lägger ut dom här efter hand... vem vet... kanske just du vet var dom kan göra lite nytta.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0