En ljus alla helgon afton till er o god jul!

Varje år den 26e december sitter jag och flåsar på en stol och tycker att "halle dá vad julen gick fort i år"!
Det tänker jag inte göra i år, nej! Jag firar alla Helgons afton ikväll och i morgon kavlar jag upp ärmarna och börjar julstäda!!! Sedan ska jag o töserna baka pepparkakor, knäck och pyssla smällkarameller! För i år ska här firas jul från November och framåt! Iiiiiih vad myyyyysigt!!!!

Men först ska jag tända ljus för min älskade kusin Roger, morfar Gustav, mormor Elsie och farfar Sven och minnas dom och alla skratt vi delat. Och vem vet kanske sitter dom bredvid mig och ler in i ljuset lika fånigt som jag.

KrAm.

Foto: Bengt Bjervik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0