Familjenytt...

Min stora miss här i livet har varit att jag aldrig fått gå på bröllop. Det började redan när jag var ca 6-7 år och min moster M skulle gifta sig. Typiskt nog blev jag och min bror bortlämnade till farmor och farfar. Sedan dess har varje bröllopstillställning i min närhet antingen varit bara "för den närmsta familjen..." eller också har dom smugit iväg och gjort det i hemlighet. Men nu! Ja nu blir det andra bullar!!!! JAG SKA FÅ VARA BRUDTÄRNA!!!!! Oh happy day!!!!! Det var S som frågade mig igårkväll och det är klart att jag vill!!!! Jag känner mig ärad!!!!!!
Jag var på O:s 30 års fest igår. Jag är alldeles full av nostalgi och lyckorus. Det har inte hänt något i vårt "gäng" på väldigt väldigt länge och nu är det precis som att alla kommit över en tröskel och vill starta familj.
Andra nyheter som kom fram igår var att O och K ska gifta sig och den godaste av dom goda: L är gravid!
Vart ska det här sluta? Snart sitter vi här allihop, medelålders med familjer och huslån... livet har ett märkligt sätt att föra oss framåt.

Skånska pepparkakskramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0