Det kliar i hela kroppen...

...jag vill göra något kreativt! Det kliar i hela kroppen... jag vet inte vart jag ska börja! Det känns som jag har alldeles för mycket projekt jag vill ta itu med... Det roliga är att dom projekten har jag velat påbörja i snart 10 år men jag kommer aldrig till skott! Hur kan det bli så? Snart har det gått tio år till...
Här är mina projekt:
1. Jag vill verkligen ha en utställning med målningar... mina personliga hemliga målningar.
2. Jag har en barnbok som jag skrivit... jag vill göra illustrationerna till denna.
3. Jag har en science fiction historia i mitt huvud... den är LÅNG... den kan bli en hel roman... Jag vill att den ska bli en roman.
4. Jag vill bli proffesionell illustratör... really bad...

Läste någonstans att om man gör sådana här listor så blir det inte något av dom... ligger kanske något i det. Jag har gjort listan två miljoner gånger ungefär... men aldrig något åt den. SÅ GLÖM LISTAN! NU SKA JAG VARA KREATIV!!!!!!!!!

Puss (en kaffestinn Mika)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0