Dagen som gick var hektisk...




...trots att hela familjen var ledig. Vi har nämligen julhandlat!!! Och det är inte lätt att köpa julklappar till två nyfikna barn när man har dom med sig. Vi har smugit, avlett, distraherat och mutat med glass. Det sista var inte sant... det var gubben som ville ha glass. Men nu är nästan alla klapparna inköpta... Det är just gubben jag saknar en klapp till. Varje år är det ett aber att hitta julklapp till honom. Han är den sorten som har allt han vill ha och har han inte det köper han det själv. Förr om åren har jag köpt saker jag tror att han vill ha... men jag har aldrig fått in någon "bullseye". Så i år funderar jag på att köpa något som jag vill ha och ge till honom (då menar jag inte en rosa mobiltelefon eller dyra antirynk krämer...eller ska jag? Nej så taskig är jag inte...)

MEN HERRE GUUUUUUUUUUUD!!!!! GUBBEN KOM PRECIS IN MED POSTEN!!!! MIN VÄN S HAR BLIVIT FRIAD TILL PÅ 86:E VÅNINGEN AV EMPIRE STATE BUILDING!!!!!!!!! STOOOOOOOOORT GRATTIS TILL ER!!!!!!!
Ja den killen vet verkligen hur man ska fria...

Jag kom helt av mig... jag har glömt vad jag skulle skriva om... Nu ska jag ringa S och gratulera!

kram alla lovers där ute!!!!!


Kommentarer
Postat av: helena påhlsson

jag ville bara gratta tll dina hedersomnämnade på mettes fotomara...

2008-12-02 @ 22:59:02
URL: http://helenaspysselplace.blogg.se/
Postat av: helena påhlsson

2008-12-02 @ 22:59:28
URL: http://helenaspysselplace.blogg.se/
Postat av: mika svarar,,,

...tack! Vad roligt att du hittar hit! Din sida lyser verkligen med inspiration och kreativitet!!!!

2008-12-02 @ 23:52:41
URL: http://mikasatelje.blogg.se/
Postat av: helena påhlsson

ang album så har jag stora 30 *30 album från American Craft , de är ring album kallas nog modern album d-ring... finns i olika färger

finns hos storyhouse ingår 10 plastfickor men jag har 20 plastfickor i mina , det betyder ca 40 LO

Det finns även ringalbum från making memories att köpa på scraproom, de är snyggare än American Craft och jag tror att de rymmer lika mycket men har dock inte provat själv

men du ska ha ringalbum ej postbound

2008-12-03 @ 10:08:30
URL: http://helenaspysselplace.blogg.se/
Postat av: helena påhlsson

en rättning om album... jag får plats med mellan 30 -40 fickor det betyder 60 - 80 LOs beroende på tjocklek på dem

2008-12-03 @ 18:03:29
URL: http://helenaspysselplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0