Vad är det med våren?

Vad är det med våren som får mig att bli så spattig?

Vad är det som gör att det kliar i hela kroppen när jag tittar ut genom solbelysta fönster?

Vad är det som gör att jag får tokspel och surfar efter nytt hus bara för att träden blir gröna?

Vad är det som gör att jag tvivlar på mig själv och allt som jag är bara för att termometern stiger över 20 grader?

Vad är det som gör allt detta vedervärdiga analyserandet på hur man kan göra saker bättre fullkomligt irrationelt?

Vad är det som gör att jag klättrar på väggarna och inte får ro i kroppen bara för att fåglarna kopulerar ute i trädkronorna?

Gaaaaaaaaah! Jag vet att man inte får fråga i detta eviga sol och värmetörstande land... men är det inte höst snart?

Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0