Kalla fakta.

Jag är gräsänka varje sommarhalvår.
Jag roddar allt 24 timmar om dygnet, 7 dagar i veckan.
Varje år sorterar jag bort saker som jag inte vill/kan eller orkar.
(Jag tycker inte om att säga att jag inte orkar...för det finns saker som jag VILL göra... men jag vet att dom inte blir roliga att göra eftersom jag inte orkar... så jag gör inte dom (längre)... men jag tycker inte om att säga "Jag orkar inte!" jag säger andra saker...)
Jag kom på att jag har massor av tips till dom som känner att deras liv behöver förenklas. Enkla, härliga, "jag orkar inte" tips!!!

Jag tror jag ska dela med mig! Så fort jag kommer på ett samlingsnamn... ;) Kan inte kalla dom "jag orkar inte tips"... nej... det blir på tok för tråkigt...

Några förslag?

Kram,
Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0