Förändring!

... för en vecka sedan gick jag in i en hemlig pakt med mig själv... jag skulle, efter att blivit inspirerad av Nilla, ha godis-stopp i två veckor... Det gick skitbra! Tills ikväll... då jag upptäckte att två chokladbitar som barnen skulle fått igår låg kvar i min väska... men skam den som ger sig! Det blir två veckor till på "torken".

Annat som jag förändrar:
1.Jag läser mer... man mår så bra av det!
2.Jag umgås mer med vänner... det gör en så glad!
3.Jag ska sova mer... man blir så pigg av det!

Kram
Mika

Kommentarer
Postat av: Nilla

Hejhoppsan!

Fantastiskt att jag kan inspirera andra när jag inte ens inspirerar mig själv.

Jag tror man behöver vara ganska sockerfri i bortåt en månad innan suget släpper. Lycka till!

2010-05-26 @ 21:16:40
URL: http://nillalivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0