Sömmerska?

...jag har fått lite kommentarer på sista tiden att jag bloggar för lite... hm... nej... inte kommentarer här på sidan... det ekar ganska tomt på mina kommentar sidor... i verkliga livet menar jag. Så jag tänkte att det måste rådas bot på.

Jag har gjort följande:
1. Insåg att jag ätit lite för gott dom sista 5 (iiiih) åren.
2.Började träna (berättar jag för alla som har öron! Jag är så förbaskat imponerad av mig själv!)
3. Planerade sommarens garderob.
4.Tvivlade på att jag någonsin kommer till att passa i den planerade garderoben.
5. Bestämde mig för att slänga alla kläder i nuvarande garderoben som jag inte gillar eller inte passar.
6. Slängde två säckar med skitkläder.
7. Kände mig mäkta företagsam!
8. Skulle klä på mig.
9. Insåg att jag slängt i princip ALLA kläder.
10. Letar desperat efter ny garderob!!!!
11. Hittade en helt fantastisk klänning!!!!!!!
12. Såg prislappen...
13. Fick ett inslag av kreativitet och jävlar anamma.
14. Körde till närmsta tygaffär och handlade tyg.

...fortsättning följer....


Kommentarer
Postat av: Blue

Det jag undrar mest av allt är om man skulle vara lyckligare om man hade en termosbryggare istället för en vanlig?

2010-03-27 @ 21:32:52
Postat av: Mika

Hahaha... du är så knäpp! Antagligen skulle lyckofaktorn höjas till taknivå med en termosbryggare... tänk dig lyckonivån på intravenös kaffe lösning!!!!

2010-03-27 @ 21:42:56
URL: http://mikasatelje.blogg.se/
Postat av: Caroline

Ser fram emot att se resultatet....=)

2010-03-28 @ 16:20:54
URL: http://linasegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0