Drömmar.

Kan man klara sig utan drömmar och ändå må bra?

Jag blir alldeles tokig av tristess när jag inte har projekt igång som triggar mina drömmar. Det känns som det är lika viktigt för mig att drömma som att äta och sova. Visst behöver jag vila emellanåt...men inte för länge.

Just nu har jag en paus efter det ENORMA arbetet som uppfyllde hela april månad... Maj månad har jag rullat tummarna och stickat lite... men nu börjar det klia igen. Ordentligt. Det är som att alla sensorer surrar på tomgång och får jag inte sätta tänderna i något snart så blir jag galen av tristess!!! Jag börjar leta hus, ritningar på hus, nya soffor, funderar på hur det skulle vara att byta arbete, livsstil... byta hårfärg, sätta barnen på fiollektioner, måla sovrummet och träna boot-camp-style... you name it; jag gör vad som helst bara det händer något!!!

Fortsättning följer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0