Quizz!

Jag har gjort det omöjliga!!! Jag känner mig helt OSLAGBAR! Jag har renskrivit och satt in ALLA mina favoritrecept i en pärm! Jag har gått och sneglat på den pärmen i snart  tio år och suckat högt varje gång jag skulle leta efter recept bland lösbladen.

Men nu är det gjort!

Så här kommer quizzen!

När jag sorterade alla recepten; vilken hög innehöll flest blad?

1. Kött och fisk.
x. Kakor och efterrätter.
2. Matbröd

Hur många gånger blev jag avbruten av orden:
"Mamma! Titta på miiiiiiiiiiig!"

1. 2650 ggr
X. 5780 ggr
2. 33.556.000 ggr

Vad döpte jag pärmen till?

1. Tuta och kör!
x. Kulinariska recept för vardag och fest!
2. Vår kokbok.

Hur lång tid tog eländet?

1. 4 veckor
x. 3 dygn
2. 2 timmar

Hur många (uttalade) GI recept finns det i min pärm?

1. 78
x. 2
2. 0

Om NÅGON lyckas med rätt lottorad ska jag belöna dom rikligt!

Kram Mika

Kommentarer
Postat av: Caroline

Underbart härligt....jag önskar jag gjort det samma, men kanske nsart en dag...=)

Min rad på quizzen är...

Fråga 1...hmmm jag tror 1 och Marcus X

Fråga 2...en kugg fråga men vi gissar p 2 eftersom det var så många ggr det kändes som =)

Fråga 3...Marcus tror på X men jag gissar på 2...

Fråga 4...Marcus tror X igen...men jag gissar nästan att det bara tog 2 timmar, mest ironiskt eftersom du väntat så länge med att göra det...hihihi

Fråga 5...Marcus gissar en en gång på X, med motiveringen att du säkert velat prova men snabbt insett att det inte var ngt för dig, men jag tror på 0...du är precis som jag alldeles för glad för en massa godsaker!!



Vi hoppas och ser fram emot fina belöningar...hihihi



Kram kram

2010-07-29 @ 18:28:02
URL: http://linasegna.blogg.se/
Postat av: Magdalena

x 2 1 x(eller1?) och så en 2a

2010-08-03 @ 14:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0