Livet.

När döden kryper nära inpå är det lätt att se vad som är viktigt i livet. Allt jag vill göra är att vara nära min familj och njuta av dom.
Plötsligt blir det oväsentligt att bli av med tio kilo eller att springa benen av sig för karriären.

(Förtydligande är kanske på sin plats... jag har en vän sedan länge tillbaka som nu ligger väldigt sjuk. Det hela är mycket sorgligt och känns väldigt tungt.)

Njut av det som är verkligt viktigt idag. Njut här och nu! Var tacksam för det du har och lev för dina nära... det är dom som verkligen betyder något.

Kram
Mika

Kommentarer
Postat av: Caroline

Men gumman....vad har hänt?? Kram

2010-08-27 @ 23:41:23
Postat av: Karin

Åh vad tråkigt...ja det är lätt att glömma att ta en dag i sänder och verkligen njuta av varje dag. Hoppas det löser sig så bra det går.

Kramar Karin

2010-08-28 @ 16:41:25
URL: http://karinspenna.blogg.se/
Postat av: Ann-Helen

Jag är så ledsen för både din vän och din skull, njut av varandra medans ni har tiden.



kram

2010-08-29 @ 22:07:13
URL: http://charlie.dnsalias.com/mrssouthstar/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0