Stockholmssyndromet...

...okej. Det är lördag. Jag är bjuden på fest. Tjejefest dessutom! Underbart!!!!
...men... (ja ni förstod väl att det måste komma ett men!) Jag har suttit vid det här skrivbordet dom senaste 7 dagarna och arbetat praktiskt taget all ledig tid (dvs mellan 16 till 18 timmar per dygn.)
Jag vet inte riktigt hur man gör för att ta sig härifrån.
Det är ju så mysigt och trevligt här vid skrivbordet... och jag tror jag har glömt både hur man svingar rakhyvel och maskaraborsten... kanske måste jag även prata med någon. Hur ska detta gå till?????????
Nej...
Jag får kalla på gubben eller barnen... så dom liksom kan bogsera mig härifrån på något vis.
Kanske slänga ett lakan över mig så jag inte ser vad som händer.

hm...

Mika

Kommentarer
Postat av: Nilla

Jag skulle nog sitta kvar under min lilla korkek. Tjejfester kan vara förfärligt tråkiga.

2010-04-24 @ 23:28:59
URL: http://nillalivet.blogspot.com
Postat av: petra

jag hoppas att det var värt uppbrottet :-) jag är MYCKET glad att du kom och förgyllde kvällen för oss.

kram

2010-04-25 @ 22:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0