K+O=SANT


Igår var en speciell dag för mig. Då gifte sig nämligen en av mina absolut närmsta vänner med sin stora kärlek...(och jag fick ÄNTLIGEN gå på mitt allra första bröllop!!!!!!!!!).
Vigselakten var otroligt vacker med massor av underbar musik, till och med prästen svajade i takt till gospel rytmen av "Ain´t no mountain high enough".
Middagen varade hela kvällen med fantastiskt god mat och dryck, många tal och mycket skratt! Jag vet att det är brudparets fest men jag kunde inte låta bli att känna mig speciell denna kvällen eftersom jag minns när dom träffades och att det var jag som presenterade dom för varandra...
...roligt nog så minns dom det också... när jag kom till min stol i matsalen så låg där ett par tjocka, goa, UNDERBARA yllestrumpor... och dom var till mig! För att jag sammanfört dom en gång i tiden... Jag blev SÅ glad!!!! (Jag är fortfarande glad! Kan inte sluta berätta om dom för alla jag träffar!!!!)
Jag brukar inte lägga ut bilder på dom jag känner...jag vet... men dom var så otroligt vackra att jag MÅSTE göra ett undantag!

 

Fotograf: Bengt Bjervik

 

 

Det blev sent igår så både jag och gubben var glad att barnen sov hos mormor och morfar. Det är märkligt hur snabbt man kommer in i en slags slapphet utan barn. Det började med pannkakor till frukost (eller brunch kanske vi ska kalla det...)

 

pannkakor

 

...efter "brunchen" körde vi ut på ärenden och det slutade med en sen lunch på Max (!!! Sedan när åt vi lunch där???)... till råga på allt så beställde vi pizza på kvällen (?!!!). Jag började må lite smått illa när jag åt pizza (jag undrar varför...) och började då (ja det var ju på tiden) tänka efter vad vi ätit under dagen.

...så här sitter jag nu... med byxorna uppknäppta...lite illmående med snyggaste raggsockarna på fötterna och ett leende på läpparna!

 

Kram Mika.


Kommentarer
Postat av: Linda

Åh, ett sånt vackert brudpar! Och superfina sockor, hade ett par liknande som jag nötte söder i atomer, saknar dom grymt mycket! Jag borde lära mej sticka ordentligt.



krama

2009-10-12 @ 18:56:54
URL: http://sirismamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0