Våffeldagen!

Idag är det våffeldagen... och JA jag har bakat våfflor! Dom mest underbara, frasigaste, söta våfflor man kan tänka sig! Och NEJ jag glömde fotografera dom! Jag vet inte riktigt vad det är med mig nu för tiden. Det är precis som jag omedvetet medvetet väljer bort all slags arbete med bilder och dess utformning. Varför??? Jag har inte en aning... kanske behöver jag en paus från det???
Jag är kreativ ändå känner jag... ute i trädgården i alla fall! Det behövs verkligen städas där ute nu inför den kommande vårsäsongen. Barnen är helt fanatiska och vill ut så fort tillfälle ges. Den stora tjejen har dessutom hittat en kompis som hon kan besöka utan att gå över någon motorled. UNDERBART!
Imorgon är det löning och pengar på banken. Jag tror minsann att jag ska unna mig lite fint i krukorna på trappen... för även om det inte blommar i rabatterna ännu så kan man tjuvstarta ändå!

Kram
Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0