Jag e så jävla arg!

Året är 2009... Står och diskuterar den där "hallickhärvan" med några bekanta. Jag tycker det hela är fruktansvärt. Jag lider med flickorna och jag lider med alla inblandades familjer. Gubbarna i fråga är inte mycket värda i mina ögon... man utnyttjar inte små flickor på det viset... och jag anser att ETT NEJ ÄR ALLTID ETT NEJ! (jag tror ni förstår vad jag menar... så jag fortsätter min historia utan fler krusiduller...)
Vet ni vad den ena säger?
- Det finns MASSOR av tjejer som inget hellre vill än knulla för pengar!! Dom ser bara dyra märkesväskor och fräcka kläder! Nej jag tycker dom får skylla sig själva... det borde dom ju förstå att man kan råka illa ut...

...och till det har jag bara en kommentar: Så som man känner sig själv känner man andra.

För er som vill vet lite mer än vad som står tidningarna kan gå in här och titta...

Tortyrkammaren.

OBS! Jag lovar inte att allt är sant eller att det är rätt människor på bilderna...

Kram
Mika

Kommentarer
Postat av: Nilla

A men jag håller sååååå med!!! Såna där kommentarer gör mig rosenrasande! Pulsen går upp i 300 typ.

Hur kan man vara så cynisk???

Hur kan man lägga skulden för en sjuk sexindustri på de unga tjejerna som ju är offren???

Fan, va förbannad jag blir!

Skjut av asen som utnyttjar dessa tjejer!

Eh, nej, det menar jag egentligen inte. Jag är emot dödsstraff och förövarna är också offer på ett sätt. Men mina mest primitiva känslor dyker upp när jag hör sån där...

2009-03-28 @ 10:48:15
URL: http://thenilla.bloggagratis.se
Postat av: jonas

kan hålla med dig...



som svar på din fråga..

Jo det är jag. men jag fick hjälp på vägen.

håller dock på att försöka friskna till nu :)

kan inte vara sjuk hela livet heller.

ha det gott/jonas

2009-03-28 @ 12:38:27
URL: http://tattoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0