Fredag ljuva fredag...

Äntligen är fredag kväll här! Härligt. Imorgon blir det tjejfest med massa härliga damer/bruttor/kvinnor...lite italiensk mat, schlager och en massa vin. Barnen ska vara hos farmor och mysa...
Nu har jag tusen saker som ska ordnas, (eftersom jag är så smart att jag ordnar festen på min jobbe-lördag så blir det att förbereda maten innan...) så jag får släppa datorn och tralla iväg till spisen!

Vi ses på söndag, då blir det både skvaller från festen och recept recensioner (Nu du Morberg ska vi se om du är en sådan mästerkock som du utger dig för att vara!)

Kram
M.

Kommentarer
Postat av: Ann-Helen

Härligt med tjejfest!!



Kram

2009-03-08 @ 16:37:02
URL: http://mum79.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0