Vemod...

...sommaren är vemod för mig... jag trodde jag var ensam om att känna så tills det att jag och min käraste kusin satt och snackade i telefon.
Jag känner mig stressad, ensam och inte ett dugg rolig/trevlig/intressant.
Det kryper i kroppen och jag kan inte koncentrera mig. Det känns som att ALLA hittar på roliga saker med sina helt perfekta familjer och sina underbara vänner... utom jag... som inte riktigt kan komma på vad jag vill göra för ingenting känns roligt nog eller som att jag kommer hinna med det.

Jag vill inte säga det högt... men jag gör det ändå:

JAG LÄNGTAR TILL HÖSTEN!!!!!!!

Finns det fler som vi där ute?


Kram
Mika

Kommentarer
Postat av: Matilda

jag tror nog att ALLA kan känna igen sig i de tankarna du har! även de som man tycker "har det så perfekt". så, du behöver inte bekymra dig över det!

hur var det nu.. "gräset inte grönare på andra sidan"? eller? hihi!



sv: haha, jamen, den är gjord med både akvarell, tuschpennor, och färgpennor. sen för att göra den där skarpa linjen mellan vid ljusskenet så använde jag mig faktiskt av datorn, trots att jag inte gillar det. men det var bara för att jag ville ha en knivskarp kant mellan ljust och mörkt, och det hade inte blivit något bra med akvarell som jag hade tänkt fixa det med innan!

:-)

2009-07-16 @ 15:14:20
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: nilla

Jag längtar inte till hösten men då och då på sommaren känner jag mig också låg för att sommaren så snabbt tar slut, för att jag inte badar tillräckligt mycket, för att...det känns allmänt nere helt enkelt.

2009-07-17 @ 12:02:28
URL: http://nillalivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0