Kreativt surr i fingrarna...

Nu har vi besökt hantverksmässan... det var lika fullpackat med kreativa hantverkare som vanligt. Tyvärr glömde jag kameran och har inte ett enda bildbevis med mig hem...
En märklig känsla sprider sig dock i min mage igenom mina armar och ben för att fortsätta ut i händer, fingrar, fötter och tår... Jag känner mig kreativ! Som jag skulle kunna knyppla en högtidsdräkt av gummiband eller skulptera halsband ur en stenbumling... eller bäst av allt! Virka en mössa av dagmaskar! Har vi riktig, riktig tur blir det bildbevis på det i stället!!!!

Jag hittade en massa fint men det jag beslöt mig att slösa pengar på var två helt fantastiska barnmössor till barnen... samt en glasskulptur som jag faktiskt inte vet vad jag tänkte på när jag köpte den... nåväl jag får sätta den ute i rabatten om inget annat ställe visar sig passa.


Så här fin och fnissig blir man på hantverksmässan...
...lägg märke till den blå öglan på toppen...
FInns även här att inhandla:
Mollan

Kram
Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0