Jag tänkte...

...att jag skulle ta tio stycken... och sedan lägga bort påsen...

...för jag såg en bild på en barndomsvän (oförskämt smal och snygg sådan) och kände att sådan vill jag också se ut...

...jag tänkte det när jag öppnade min påse M&M som gubben tagit hem till mig...

...lite senare insåg jag att jag visst glömde lägga bort påsen...

... nu vet jag inte hur det ska gå till...

...för jag tar tre stycken... tänker:
-när jag ätit dessa så går jag bort med påsen!
...men när jag ätit dom så tänker jag:
-Bara tre till...

Det är som att jag har en tvilling i min kropp som lixom inte kan få nog.

Jag döper henne till Regina... det tror jag passar en sån...

"Hörre du Regina!!! Far och flyg ditt gamla spöke!!!"

Jag tror inte hon hör mig... för mycket glufs-glufs i truten.
 
Kram
Mmmmmmika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0